Rabu, 25 Mei 2011

puji melangit,,diri tersepit..

aku kadang2 xpaham akan dunia,,xpaham akan manusia,susah nak tafsirkan erti hidup,,antara pujian yang sepatutnya dengan pujian biar tersimpan kemas didalam hati,,aku rasa kekadang kalau nak memuji manusia xkemana,,hanya mati disitu,,

perlu,,perlu,,perlu atau biar sidia berlalu,,xpayah banyak bunyi,,xsemua manusia pandai dalam mencorak erti persahabatan,,bagi aku sesetengah orang untuk merapatkan diri dengan seseorang dia sanggup memberi pujian hingga dia sendiri xpernah merasa nikmat sebegitu,,

dari pemerhatian aku,benda tu xkan kemana,,si penerima pujian,,xda pulak dia macam,nak merasa simpati ka apa ka,,juz senyum sikit pastu blah,,x salah kalau nak memuji,,setakat dua tahun sekali,,itu still allrite..tapi kalau dah setiap hari,,dia jadi macam kau tu pelik,,macam harapkan balasan,,haihhh...

adakah benda ni ada unsur2 trendy,,adakah aku ketinggalan benda ni???maaf saya xpandai,,saya juga sering ketinggalan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan