Sabtu, 23 April 2011

TOLONG JADI BIJAK

orang lain berlumba lumba macam ikan lumba lumba nak celapak duduk depan kita senang senang saja jadi sampah,,

sedih gila petang ni,,sedih sangat,teramat sedih,,aishhh,,,marahkan diri pon ada jugak,,adakah sebab aku,,semua masalah ni jadi??aku kah yang bawak budaya ni??hurmmmm.....

macam mana parking underground boleh jadi tempat lepak???apa punca ni??aishhh dah xda tempat nak melepak ka??orang buat shopping komplek punya seronok,aircond sejuk dik dik..kita dok celapak lepak tempat parking,,,aku rasa kalau nak dikatakan terlalu ikutkan barat pon tidak..sebab mat salleh setahu aku memang xlepak dekat parking,,,

hurmmm,,,xmau kata apa dah lepas ni aku xtau la budak2 muda nak lepak mana pulak lepas ni,,munkin atas bumbung bas pulak kot,,

2 ulasan:

  1. itu di namakan "live from the basement "
    tapi mesti rasa tak selasa dengan keselamatan kereta kan?

    aku pun benci orang macam tu

    BalasPadam
  2. haishhhh,,,,malas nak kata apa,nak marah,dah besaq,,nak kata bodoh kadang2 belajar lagi tinggi dari aku,,tah la

    BalasPadam