Isnin, 18 April 2011

AYAT YANG AKU KENA DIAM SAMPAI BALIK RUMAH

ayat yang memang cukup power,,xboleh nak melawan dah bila tengah bertengkar aishhh,,,aku tak sanggup lagi nak bertekak bila kena ayat ni,,

setelah habis rokok ditangan dicucuh lagi berulang ulang kali untuk mencetuskan idea bagi melawan,,namun rebah ditengah jalan,,xda ayat dah,,nak mula macam mana pon xtau untuk melawan,,,

ayat dia tidak la power mana tapi besar makna dia...

ni la ayat yang buat aku tak buleh nak lawan,,buat aku tidur tak lena "aku boleh terangkan dan sangkal setiap apa yang orang lain berikan yang munkin ramai,,tapi aku tidak akan boleh beritahu kepada hanya seorang orang yang jahil,kerana dia sememangnya tidak akan paham"

hurmmm,,,akan aku usahakan lagi untuk cuba patahkan ayat ni,,,hehehehe

4 ulasan:

  1. haha... hebat ayat dia...
    boleh makan dalamm tuhh...

    BalasPadam
  2. pedih sampai sekarang ni,,,tengah pikir ayat yang boleh bagi dia rasa apa yang aku tengah rasa sekarang ni

    BalasPadam
  3. orang jahil boleh belajar. mungkin akan ambil masa. tapi orang jahil tak semestinya selama-lamanya jadi jahil.

    BalasPadam