Selasa, 12 April 2011

Orang lain dapat macam2 Kita tanggung beban adoiii apa ni

seronok bila melihat sesuatu persaingan,,penuh dengan macam ragam manusia,,,semua yang ingin menyertai rancak menonjolkan kekuatan masing2..

penuh la janji2 manis keluar,,munkin sekarang ramai yang dah kena kencin manis,,sebab selalu sangat kena tabur gula,,kencin manis bukan isu kat sini,,isu dia aku,kamu,mereka,dan ramai lagi..

masalahnya kalau tidak menjadi satu igauan ngeri pada aku xpa,,ini masalahnya takut menjadi satu benda yang aku xmau,seperti jugak orang lain kat luaq sana,,

aku takut dia cuma bagi syiok awai,,,lani nampak macam2 disediakan dan bakal disediakan...aku berasa amat takut,,ni serius,,sebab aku bukan orang senang,,cukup besar nilai syiling 1sen pada aku,,sekarang ni,,kalau setakat ada dalam paket rm10 hurmmm sarapan pagi saja pon dah rm3...nak bubuh minyak lagi paling sikit nak kena bubuh rm3,,dah tu tengah hari malam aku xpayah nak cekik,,,tu tak kira nak berlagak,bersosial dan bermacam macam ber lagi tu,,mesti ada orang akan kata,,dah kau tu gaji cipot xpayah la nak belagak,,,saya mengaku saya cuma manusia biasa,,kadang2 nafsu selalu menang lawan saya,,tak tau la pada yang berkata begitu,,munkin dia sangat ampuh dengan nafsu,,kalau dia begitu baik tahniah saya ucapkan

haishhh,,,,tu tak kira nak bagi makan kat kucin lagi,,aku tau mesti ada yang akan kata,,kau ni dah la susah,nak buat pala penyayang apa lagi,makan sendiri pon kadang2 tergantung nak menyara kucing,,untuk pengetahuan anda semua kucin yang ada dirumah saya bukahlah kucin yang saya ambil atau memang niat nak bela,,semuanya datang entah dari mana,,nak tak mau bagi kesian,,sebab tu aku cakap aku cuma manusia biasa,,biar susah tolong kucin dari tolong manusia xkenang budi,,sebab kucin ni memang care kat aku,,dia nak aku sentiasa wangi,sebab tu la dia selalu semburkan,,,cecair yang berbau pekat dekat seluar,kasut,malahan kadang2 helmet aku pon tidak terkecuali...

aku rasa bukan aku sorang yang rasa kesusahan macam ni...mesti ramai lagi kat luar sana...

hidup kena terus beb,,,hati kena kental,,,aishhhh,,,,tu la jawapan yang aku selalu bagi dekat hati aku bila tengah time2 runsing,,jawapan tipu diri sendiri,,bajet cool,bajet xda apa2 yang berlaku,,tak tau la korang yang lain menangani masalah keresahan korang macam mana,,

bagi aku cuma perlukan dua bulan atau satu bulan atau satu minggu atau satu hari ataupun hanya beberapa jam,,,pasti,,aku yakin dengan hati aku,,pasti kita akan merasainya,,korang paham kan??apa yang tengah hot sekarang ni..hahahahhaha,,,pasti kita menanggung,,pasti pasti dan pasti lagi,,,sekarang ni dia keluar banyak,,lepas ni dia nak kaut banyak balik korang paham je la macam mana,,,sekarang dia kasi dulu,,ambil ya ambil,,apa kamu mahu???lepas ni pasang la muka kita bersama,,sebab tu la aku tulis tajuk dia orang lain seronok sekejap kita pulak kena beban hurmmm

gunakan jawapan itu kembali:hidup kena terus beb,,,hati kena kental

Tiada ulasan:

Catat Ulasan