Rabu, 21 Disember 2011

ombak babi melanda diriku

sedih,,,itu benda pertama yang ada kat dalam diri aku,,banyak sangat pressure dari luar,,aku xtahan

pesepa semua nak kena jadi macam ni,,nak marah tak boleh,,tak dimarah aku jadi yang celaru,,apa semua ni
..kenapa terlalu berat rezeki aku??

jangan pressure aku,,aku benci,,aku bukan tak usaha wahai orang2 yang xdak hati perut,,jngan sedap cakap,,aku dah usaha rezeki xda apa bole aku buat???

apa yang kau mainkan???hati?perasaan?jangan cuba buka GAME kalau kau sendiri xsanggup

cukup???aku mintak apa2 dari kau lagi,,,aku cuma perlukan sedikit ruang

aku???mahukan semangat dari kau,,bukan herdik hina caci maki,,

aku???xda harta berjuta,xda pelajaran tinggi,,tapi aku,,,kenapa semua orang macam ni..

ruang ruang ruang aku perlukan kau sekarang,,aku nak sangat,,kenapa????

biar hanya hati aku yang tau betapa seksanya aku sekarang,,biarlah,,aku sendiri tanggung,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan