Jumaat, 24 Jun 2011

wahh..siapa si gadis ni


aku mula jatuh hati dekat dia,,bagi aku dia cukup cantik,cukup lawa,haishhh,,siapa gadis ni,,boleh aku bertanya nama dia??orang mana,,belaja lagi atau sudah berkerjaya,,,penat juga kalau tiap2 malam sebelom tidur aku memikirkan sidia...

adakah aku sudah jatuh cinta,,sedarkah dia yang aku sudah mula menaruh harapan untuk mendapatkan hati dia??berupayakah aku memenangi hati gadis yang aku puja2 selama ini??hanya tuhan yang mengetahui,,

bermulalah detik2 paling aku benci dalam kehidupan cuba memikat seorang wanita,,wahhh dah macam ayam jantan bunyinya,,,,adjust punya adjust,,sekali tu dapat juga aku keluar dengan dia,,,dapat aku kenali dia dengan lebih jelas,lebih teperinci,

maka masa yang paling seronok pernah aku lalui dalam hidup aku tetiba muncul,menerjah tanpa ada halangan,,dunia umpama terlalu cepat berlalu,,bermacam kisah suka duka diukir bagai dalam satu hari,,

sedar tak sedar sudah 5tahun benda ni berlangsung,,love u dear

Tiada ulasan:

Catat Ulasan